ارسال پاسخ

۲۳ خرداد ۱۳۹۶
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n930

pvc-asso.ir

تقدیر اتاق تهران از نرگس کلباسی/ مهدی پورقاضی: اتاق تهران به  کودکان کار و متکدی توجه نشان دهد

نابسامانی‌های اقتصادی به شکل قارچ‌گونه در سطح شهر تهران در حال رشد کردن است و اتاق تهران باید نسبت به این مسایل توجه نشان دهد. در واقع، توجه به مسایل اقتصادی و اجتماعی شهر تهران دور از وظایف اتاق نیست.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی به نقل از اتاق بازرگانی تهران، در نشست بیست و هفتم هیات نمایندگان اتاق تهران، از خدمات نرگس کلباسی، بانوی خیر ایرانی تقدیر و تجلیل به عمل آمد. در این مراسم کوتاه ابتدا سیده‌فاطمه مقیمی، عضو هیات رییسه اتاق تهران شرحی کوتاه از نرگس کلباسی، زندگی او و فعالیت‌هایش در هندوستان را ارائه کرد.

 

نرگس کلباسی که طی چند سال اخیر خدمات انسان‌دوستانه خود را در کشور هند و برای رفع آسیب‌های اجتماعی به کودکان ارائه کرده بود، از سوی گروه‌های سوءاستفاده‌گر از کودکان فقیر در این کشور به طور جدی تهدید شده و حتی با اتهام های جعلی دچار مشکلات حقوقی و قضایی شده بود. کلباسی که به تازگی به کشور بازگشته است، با کمک وزارت امور خارجه ایران و کمپین‌های مردمی توانست از اتهاماتی که در کشور هند به وی نسبت داده شده بود، تبرئه شود.

او در جمع نمایندگان بخش خصوصی توضیح کوتاهی در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌هایش در کشور هند در رابطه با توانمندسازی کودکان ارائه کرد و از مشکلات و اتهاماتی که به وی نسبت داده شده بود گفت. کلباسی عنوان کرد که قصد دارد تا پایان سال جاری، بنیاد خیریه خود را در ایران تاسیس کرده و به فعالیت‌های اجتماعی در حوزه کودکان در کشور ادامه دهد.

 

در این مراسم، به پاس خدمات انسان‌دوستانه و مشارکت در امور خیرخواهانه از سوی اتاق تهران لوح تقدیر و هدیه به خانم نرگس کلباسی اهدا شد.

 

هم‌چنین مسعود خوانساری از فاطمه دانشور، عضو هیات نمایندگان اتاق تهران که در نشست حضور داشت نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه اجتماعی نام برد که برای حمایت از زنان و کودکان کار و بی‌سرپرست تلاش می‌کند.

 

مهدی پورقاضی، رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق تهران، با تقبیح حضور گسترده کودکان کار و متکدی در سطح شهر تهران به عنوان پایتخت کشور و سوءاستفاده از آنها گفت: نابسامانی‌های اقتصادی به شکل قارچ‌گونه در سطح شهر تهران در حال رشد کردن است و اتاق تهران باید نسبت به این مسایل توجه نشان دهد. در واقع، توجه به مسایل اقتصادی و اجتماعی شهر تهران دور از وظایف اتاق نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد